Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2014, 00:18   #42
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg ved ikke hvad trådstarter har tænkt sin tråden skulle være til...men nu er det jo heller ikke trådstarter du henvender dig til...men til en som har lavet et indlæg i tråden...

Jeg kender absolut intet til den behandling eller øfeldt....

Men det ikke mening at ville danne sig et billede af en behandling ud fra 20 år gamle hændelser...

De folk der behandlede NT kan være døde af alderdom i mellemtiden..

Så det var såmænd bare et godt råd til dig at du måske skulle søge efter nogle nye hændelser fra den behandling i en ny tråd....

Så du kan danne dig et NUTIDIGT billede af det og ikke skal danne dig det ud fra noget der er sket for 20 år siden...

Ang det at oprette sin egen tråd....tja det fortæller jeg alle som begynder at spøger folk i en tråd som bare har svaret på et indlæg...som ikke er trådstarter..

Det bliver noget rod og tråden afspores desværre hurtigt...og det kan man undgå ved bare at lave sin egen selvstændige tråd...

Men er det da et problem at lave en ny tråd ja så kan du altid henvende dig privat og så skal jeg nok hjælpe..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat