Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2016, 21:54   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Men fra 1 januar 2003 og til 1 januar 2013. Her er der rigtig mange som har fået pension, selvom de har en rest arbejdsevne.
Under 10 timer kunne det ikke betale sig for en kommune og sende folk i fleksjob.
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
De fleste af os som har fået pension i 2012, vil de fleste have fået deres pension fordi deres arbejdsevne er lig nul.
I de to ovenstående påstande modsiger du dig selv.

Jeg blev tilkendt fp i 2010, men hvad lovgivningen angår kunne det lige så godt have været i 2012.
Og jeg blev tilkendt fp med en arbejdsevne på 6-8 timer pr. uge.
Dengang var loven om fleksjob brygget sammen, så det ikke kunne betale sig for en arb.giver at ansætte en fleksjobber i mindre end 1/3 af fuld tid

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Med de nye regler i hånden, vil de åbenbart kigge på sagerne igen.
Det har de faktisk ret til. Så vil tro de vil kigge på dem som har arbejde ved siden af deres pension.
Så vidt jeg husker skal man revurderes efter den lov der var gældende da man blev tilkendt fp, og ikke efter den nye lovgivning.

Så det er kun hvis man har fået en større arb.evne end man havde på tilkendelsestidspunktet, at de kan fratage fp'en.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat