Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2008, 17:44   #43
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
fejl dianose eva blach

Hej Dorah!
Det kunne være godt hvis vi evt kunne mødes i frivilligcenter Ålborg,så du havde sendt en link dertil.
Jeg er med i klubben der har fået en dianose der overhovedet ikke passer på mig,min familie kunne ikke genkende den beskrivelse af mig min egen læge kunne heldigvis heller ikke.
Men desværre ligger det sådan i dette system at dianosen er påhæftet en ind til det modsatte er bevist,og når kuommunen ikke rigtig ved om de vil betale,må man selv hoste op med 7000-8000 kr for en second opnion..

Hvis man gerne vil videre i sit liv og gerne med et job som man altid har drømt om er det mere end svært når der står skrevet i ens papirer at man ikke egner sig til at arbejde med mennesker og det er det man drømmer om for mit vedkommende har det været,mit livs næststørste mareridt at stifte bekendtskab med Eva Blach.

Os i gruppen har alle klaget til regionen i den region hvor vi bor,dvs region midt og region nord.
Da Eva blach holder konsultation i sit sommerhus også jeg sender lige en email adresse i din private inbakke..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat