Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2013, 01:47   #21
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MLT Se meddelelser
Det med manglende ansvar går langt over min forstand- jeg forstår det simpelthen ikke..... Alle andre mennesker i dette land skal stå til ansvar for sine handlinger ( bortset fra ambassadøre og kongelige) ....

Jeg undrer mig over hvad dælen deres immunitet er komme af ????
Når du skriver diplomatiet og kongelige har immunitet, så glemmer du at det har gud også...det er ikke pjat jeg skriver, så hør godt efter.

Dengang lægekunsten blev opfundet, kunne man pludselig redde mennesker der ellres ville dø... den enest der ellere kunn edet, var lægen.
Det førte jo unægteligt til at lægen sad lige ved siden af gud, og har gjort det lige siden.

Du ved da god hvad forskellen på gud og overlægen er, gør du ik ...?

Og lige siden læger begyndte at praktisere har der været en gevaldig holden hånd over hinanden.
Det er da også derfor det først i nygere tid er blevet muligt at få indsigt i sin journal, de har simpelthen indtil for 30 år siden kunne slippe afsted med at skrive hvad som helst om patienterne uden at skulle stå til ansvar... vi sna´kker her om ganske almindelige journaler , som når man har et brækket ben.
Men det er bare for at markere hvor meget holden hånd over hinanden der altid har været i den branche.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat