Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2012, 06:04   #26
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Wink

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Mener du virkeligt, at dit indlæg om mig hører under kategori politik og samfund. Fint nok med mig.
Med "Politik og samfund" menes den effekt kommunal og landets politik øver på samfundet. Strengt taget hører denne tråd ikke til emnet "Politik og samfund", men mere til "Snik snak" eller "Alt det andet".

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Og jeg er faktisk og virkeligt meget glad for, at det som jeg skriver på K10 giver lidt indhold i din dagligdag/nat og på den måde få du noget at rive i.
Det er direkte ondskabsfuldt. Det burde du holde dig for go' til.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
... dog ville jeg ønske mig, at du skræv noget som ville fange min opmærksomhed, noget interessant, noget som jeg kunne bruge til noget, noget konstruktiv, fordi det som du har præsteret foreløbigt er et STOR GEEEEEEB for mig.
At dømme efter dine kommentarer, Karo, har du (faktisk) massivt ignoreret den konstruktive respons du har modtaget på din trådstart. Kan vi så ikke nøjes med enighed om, at du foretrækker PerBenny's, og at alt andet her, for dig, er gaaaab? (At skrive med STORE bogstaver på nettet er det samme som at råbe ad den, man skriver til):

Ellers... godmorgen.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat