Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2017, 14:28   #100
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Følgende job ansøgning er sendt til Socialdemokratiet

... hvor der sikkert er nogle socialdemokrater der kan hjælpe denne kvinde med et lille job.

https://www.facebook.com/erling.astr...24845834689558

Se foto

Jeg søger et job i Struer/Holstebro området

Jeg er blevet vurderet og vejet hos Jobcenter Struer hvor der er blevet godkendt at hvis jeg får et korset så er jeg klar til et arbejde. Korsettet koster ca 25 000 kr som jeg har fået afslag på men får jeg job kan jeg nok låne i banken
Jeg er til rådighed op til ca. 1,5 timer to gange om ugen bare der er lagt pauser ind for ca. hver 15 min.

Jeg skal nok hentes og bringes da jeg måske mister mit kørekort pga. sygdom men hvis der ikke er for lang kan det måske være udenfor arbejdstiden.
Jeg må ikke bruge ryggen da den er deform - den vælter 42 grader til den ene side og 22 grader til den anden side men det får jeg rettet med et korset eller operation så bliver ryggen godt nok stiv så jeg ikke kan bukke mig eller bruge den til at løfte

Det eneste jeg fejler der ud over er kun en sygdom Parkinsons der desværre ikke kan helbredes og giver rysteture, manglende kræfter, koncentrationsevne og andre småting - der er foresten også lige det at jeg er opereret i lænden men den er lavet så godt som nu kan.

Jeg kan starte omgående men må nok påregne at jeg skal lige have en lille operation i september 2017 men i følge lægen vil jeg være klar til en vurdering af arbejdsevnen allerede efter ca halvanden til to år og så er jeg jo kun ca 63 år og i følge Mads Jakobsen vores Borgmester bruger Struer kommune ikke aldersdiskrimination hverken for eller imod alderen.

Jeg Søger så naturligvis flexydelse når jeg har opnået timer nok
Hvis de 5 - 6 månder jeg kan være ansat falder ved juletid afstår jeg naturligvis fra julegave

Kom nu - der er jo mangel på arbejdskraft.

Anbefaling kan hentes hos Jobcenter Struer René Geisler Rosenkilde eller Struer Borgmester Mads Jakobsen



Vrede hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat