Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2013, 08:36   #8
Perfektionisten
Ved at vænne sig til K10
 
Perfektionistens avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2012
Alder: 33
Indlæg: 13
Styrke: 12
Perfektionisten er ny på vejen
Tak for alle jeres svar.

Ja, jeg har presset mig selv til yderste, da kommunen jo ville have mig i flere timer, på trods af de vidste hvordan jeg havde det.
Jeg har hele tiden været klar over det var alt for meget, men samtidig vidste jeg ikke om man skulle blive til man virkelig ikke kunne mere.

Jeg kan ikke længere holde til det, da jeg trænger til at få styr på mine smerter. Jeg kan ikke bare tage ekstra smertestillende medicin, da det er nervesmerter jeg har.
Det medicin jeg er på tager toppen af isbjerget, og er det eneste der har været effektivt.
Det vigtigste for min sygdom er min træning, for at jeg ikke skal få tilbagefald. Siden jeg startede i arbejdsprøvning, har det været begrænset for meget jeg har haft kræfter til, og jeg har brug for at få den til at køre dagligt igen. Jeg tror jeg har haft to dage siden jeg startede, hvor jeg har kunne gennemføre min daglige træning. Dette er SB forresten også informeret om.


Når I nu nævner lægen, mener I så den praktiserende læge ellers speciallæge?
Jeg er nemlig fuldt afsluttet, da de ikke kan gøre mere for mig. Så den eneste læge jeg kan gå til er min egen praktiserende læge, som jeg først skal have sat ind i mit sygdoms forløb, da min tidligere læge er gået på pension.

Jeg er nemlig på sygedagpenge nu her, så ja de tænker i penge.
Jeg er idag blevet nødt til at melde mig syg igen, og så håber jeg jeg kan få mine smerter til at falde her de næste dage.
Perfektionisten er ikke logget ind   Besvar med citat