Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2010, 13:43   #1
lotte123
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 9
Styrke: 0
lotte123 er ny på vejen
Kronisk trætheds syndrom-funktionel lidelse?

Hej alle
Har lige fundet denne side supergod.
Jeg vil lige starte med at fortælle kort om mit forløb.
Jeg gik til lægen sidste år fordi jeg følte mig så træt og udkørt, fik så konstanteret for lavt stofskifte og div. mangler på vitaminer. jeg blev glad da det jo kunne klares med et par piller, men det blev bare værre og værre og til sidst kunne jeg ikke slæbe mig på arbejde og jeg fik de mærkeligste symtomer som hjertebanken, ondt i hjertet, svedeture, rysten og ondt over det hele osv. Jeg har en skide god læge og han fik fortaget en masse undersøgelser af mig som dog ikke viste noget der kunne forklare hvad jeg fejlede. jeg kom så på skejby hvor de sagde det var kronisk trætheds syndrom, dog unden at kunne sige hvad der havde udløst det. Jeg er nu blevet henvist til afd. for funktionelle lidelser, læser så til min skræk på div. sider på nettet hvad de mener om den sygdom, ord som hysterisk, hypikonder ovs. Jeg er ligeglad om det er psyskisk eller fysisk det jeg fejler, jeg vil bare have mit liv tilbage og tilbage på arbejdsmarkedet, men jeg vil ikke nedgøres og betejnes som besværlig ogen der har ondt i livet og bare vil på pention.Det jeg ønsker mig allermest er at få et normalt liv igen med arbejde og rejser ovs. De kalder det et modefænomen men jeg kendte overhovedet ikke denne sygdom før jeg fik alle mine syntomer, men jeg er da glad for at være med på moden.
Er der mon nogen der har nogle gode råd eller måske har været på afd. for funktionel lidelser?
På forhånd tak
lotte123 er ikke logget ind   Besvar med citat