Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2013, 12:26   #13
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.675
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg ser ikke forhindringer...

Kære Nøgne Tær.

..... men løsninger.

Det skal jeg naturligvis have den fulde viden om, hvilket ansvar den person jeg sidder overfor har. Det kan kun lade sig gøre ved at melde sig ud af Flinkeskolen og stille krav og spørgsmål, til de mennesker man sidder over for.

Men jeg går ud fra, at ingen kunne leve med at jeg som autoriseret flymekaniker, skulle skifte motor på det fly DU skulle på ferie i, modtog bonus hvis jeg kunne skifte motoren inden 8 timer med trimning.? Altså, under tidspres, en tirsdag morgen kl 0400 uden søvn i 2 døgn.

Det ville være helt uacceptabelt men når HKer og socialrådgiveren sidder med DIN skæbne i hånden eller anmeldelse på børnesex-misbrug, så sidder vi med hænderne i skødet og ved ikke hvad vi skal gribe i af dårlige undskyldninger.

Men starter man en social sag op og er "bange" for kommune fra dag et af, ser det sort ud.

Alt for mange, også her på k10, starter deres sag om med frygt i bagagen.

Værktøj til denne frygt er VIDEN VIDEN og atter VIDEN. Det kan/skal man bruge K10 til.

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 29-10-2013 kl. 12:29.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat