Se enkelt indlæg
Gammel 13-01-2017, 17:35   #8
Seidler66
49år
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2016
Lokation: Rødovre
Indlæg: 36
Blog Indlæg: 1
Styrke: 8
Seidler66 er ny på vejen
Jeg har prøvet, at sende en mail, i første omgang til den sygeplejerske i det lokale Sundhedscenter, som stod for projektet, så håber jeg, at jeg snart hører fra hende Problemet er, at jeg selv tog initiativet til, at deltage i forløbet så der er ingen henvisende instans

Det med at man gerne må afvise behandlingforslag er jeg godt bekendt med
Problemet er bare, at man så samtidig ikke bliver udredt til kommunens tilfredsstillelse og så er jeg bange for, at man ender med at sidde fast i endnu længere tid (foreløbig 6 år)

Principafgørelsen har jeg videresendt til min advokat så håber jeg, at han kan bruge den

Det helt store problem, som jeg ser det er, at pensionsnævnet afviste rehabiliteringsteamets indstilling til førtidspension.
I afvisningen stod der, blandt andet, at man skulle forsøge et vægttab, hvilket jeg ikke mener, at de må blande sig i ?
Næste punkt var aflastning i hjemmet til handicappet ægtefælle på trods af, at han ikke er plejekrævende.
Sidste punkt var smertehåndtering. En gentagelse af et tidligere afprøvet forløb som dengang blev afsluttet med et rigtigt fint resultat

Det eneste af disse punkter som rehabiliteringsteamet ved 2. møde indstillede til var smertehåndteringsforløbet. De andre 2 punkter sagde teamet, at de ikke ville gå ind i.

Mange tak for de gode inputs Nu har jeg lidt, at gå videre med
Seidler66 er ikke logget ind   Besvar med citat