Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2013, 00:22   #31
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 12
klanst er ny på vejen
Så er man ved at få "skrivehindebetændelse" for der er jo en del der skal kommenteres.

Dagens tekst er til gårdagens nyhed om Beskæftigelsesministerens tale til socialchefforeningens 100 års jubilæum. Pøj det lød religiøst. Nå men en ting må man sige til ministerens store ros, at hun nu har vist sit sande jeg. Jeg fandt ud af en ting da jeg læste talen igennem, man skal ikke ryge samtidig med, at læse hvad ministeren siger, for man risikere at indhalere hele smøgen, så den ryger hel i lungerne.

Det der fik mig til næsten at sluge cigaretten er det sted, hvor hun viser sit sande jeg.

Citat "Det er jer (socialcheferne), der skal sikre, at reformerne gør en forskel for rigtige mennesker”. Afsnit 24.

Når der er rigtige mennesker, må der nødvendigvis også være forkerte mennesker og så melder det store spørgsmål sig, hvem er de "rigtige mennesker" og hvem er så de ikke "rigtige mennesker".

Ministeren leder mine tanker hen i en bestemt retning, jeg nævner ingen navne, men har man ikke hørt den før, arisk, ikke arisk, den rigtige politiske holdning og den ikke rigtige politiske holdning, den rigtige seksualitet, den ikke rigtige seksualitet.

Som phhmw pointere i sin tråd så er "oprøret på vej". Ikke underligt den sociale modstandsbevægelse har medvind, med den "Arbeit macht frei" politik ministeren lægger for dagen.

http://www.denoffentlige.dk/mette-fr...chefforeningen
__________________
Lad ikke dine problemer tage livet af dig. Kommunen hjælper dig gerne
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat