Se enkelt indlæg
Gammel 11-06-2013, 21:46   #313
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
I øvrigt forstår jeg ikke hvorfor du ikke kommer direkte i rehabiliteringsmøde med henblik på indstilling til ftp.? Hvad siger din sagsbehandler?
Problemet er jo, at renehdal har fået afslag på fp, begrundet i manglende afklaring, BAN bakker kommunen op i afslaget, Ankestyrelsen vil ikke tage sagen som principiel eller generel.

Flere læger har skrevet, at afprøvning er med stor risiko for forværring af renehdal's lidelser.

Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Min SB kender til hvad min psykiater lige har skrevet i seneste statuserklæring, men jeg regnede virkelig med jeg skulle til en psykolog som kunne hjælpe mig videre med at få et tåleligt liv.

Min psykiater skriver ikke noget til kommunen før han har snakket med mig, jeg går der ca hver 14 dag, for at snakke/følge op på hvordan jeg har det.

Men jeg har skrevet en pæn hilsen til min SB hvor jeg skrev at bliver der noget de vil sende mig ud i, så skal de forvente at det er min advokat der vender tilbage, for jeg kan ikke blive ved med det her, jeg har også børn som gerne vil deres far.
Det er fint, at du får sagt fra, og som jeg forstår det, så har du gjort det på en ordentlig måde, så ingen kan føle sig truet.

Rigtig godt, at du er i jævnlig kontakt med din psykiater.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat