Se enkelt indlæg
Gammel 01-09-2018, 14:29   #476
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Aug 30 2018 FerieKonto Vedr. henvendelse fra Københavns kommune




Mit Svar:

Lørdag d 1 sept 2018.

Til
Feriekonto
Louise Starup
Kundechef – AUB, SFS, Feriepengeinfo og Feriekonto

E-mail: [email protected]

Pia Højrup Clausen
Centerdirektør, Hillerød - særligt helhedsorienteret kontrol, kvalitet & klager, opkrævning og udbetaling

E-mail: [email protected]

Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
Kontakt via E-boks:
https://post.borger.dk/?logon=borger...mailboxid=4246
https://atp.egki.dk/1002/D5994061002...style=borgerdk

Ydelsesservice København
Postboks 210
1502 København V
[email protected], [email protected]
https://post.borger.dk/?logon=borger...ubjectid=35025

Til
Beskæftigelses- og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
Bernstorffsgade 17
1592 København V
[email protected], [email protected]
E-boks: https://minside.borger.dk/post?funct...ailboxid=10516

Til
Statsminister Lars Løkke Rasmussen
Justitsminister Søren Pape Poulsen
Jens Rohde "retssikkerhedsordfører" ex-medlem af EU-parlamentet for Radikale Venstre
[email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelsesudvalget / Folketinget (BEU)samt Beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til Beskæftigelses- integrationsudvalget København samt overborgmester Frank Jensen.
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Til
Jobcenter København JKI
Jobcenterchef Maria Bødker Boje - [email protected]
Afdelingschef Teddy S. Rasmussen, Jobcenter Musvågevej – [email protected]
Afdelingschef Tine Hornbak, Center for Jobindsats – [email protected]
Lærkevej 18, 2400 København NV
Mail: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
E-boks: https://post.borger.dk/?logon=borger...box&mailboxid=
19671&subjectid=38375

Cc.: Medier og journalister:
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
[email protected], [email protected], [email protected], [email protected]

Journalnummer: 060564-xxxx- Kim Osbøl

I forlængelse af min Klage d 28 aug 2018 har jeg modtaget et brev fra Feriekonto UDEN NAVN PÅ....

Vedhæftet:
- KLAGE og SVAR og SPØRGSMÅL på Ydelsesservices partshøring-breve Svar på henvendelse 24 aug 2018.pdf
- Vedr. henvendelse fra Københavns kommune.pdf


Brevet er direkte inkompetent formuleret og giver IKKE svar på de spørgsmål jeg har stillet.

Det er igen en akademisk, djøfferisk tvetydig og uklart formuleret skrivelse, hvor man fralægger
sig alt ansvar.

Jeg vil have navnet på denne person der har skrevet dette, samt navnet på de chefer og direktører
der har ansvaret over for denne person.

Det er DIRETKTE brud på God Forvaltningsskik jf Ombudsmanden...

Skal borgere bare hænges ud som socialbedragere af FerieKonto og Ydelsesservice, at de har hævet nogle
feriepenge, UDEN at FerieKonto og Ydelsesservice skulle kunne fremvise dokumentation på at borgeren har
underskrevet og accepteret dette ?

HVEM HAR OG STILLES TIL ANSVAR HER ?

Der skrives:
"Vi har modtaget mail fra Københavns kommune, som bedes os svare på dine spørgsmål vedr.
oplysninger videregivet til Ydelsesservice."


Nemlig og jeg afventer stadig svar.


Der skrives:
"Feriepengeinfo har videregivet de oplysninger, vi modtager gennem Arbejdsgivernes Centrale
Ferieregister(ACF). Det er også disse oplysninger, der udstilles på borger.dk"


SPØRGSMÅL:
- Hvordan har Feriekonto (Feriepengeinfo) modtaget disse oplysninger fra Arbejdsgivernes Centrale
Ferieregister (ACF)(digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Har Feriekonto (Feriepengeinfo) kontrolleret at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved givet min accept,
inden Feriekonto sender disse oplysninger videre til ydelsesservice København ?

- Kan Feriekonto (Feriepengeinfo) dokumentere at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved givet min accept,
inden Feriekonto sender disse oplysninger videre til ydelsesservice København ?

- Hvilke chefer og ledere hos Feriekonto (Feriepengeinfo) har det overordnede ansvar for at oplysninger de
modtager fra ACF er korrekte og at jeg Kim Osbøl har underskrevet dem, inden De sender dem til Feriekonto ?

Spørgsmål vedr Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF)

- Har Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) kontrolleret at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved
givet min accept, INDEN ACF sender disse oplysninger videre til Feriekonto ?

- Kan Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) dokumentere at jeg Kim Osbøl har underskrevet og derved
givet min accept, INDEN ACF sender disse oplysninger videre til Feriekonto ?

- Præcist hvilke personer fra Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF) har videregivet disse oplysninger
til feriekonto ?

- Hvordan er disse oplysninger videregivet (digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Hvilke chefer og ledere hos ACF har det overordnede ansvar for at oplysninger er korrekte og at jeg
Kim Osbøl har underskrevet dem, inden De sender dem til Feriekonto ?


Der skrives:
"Din arbejdsgiver Jens Kolls Turist har en kollektiv overenskomst, der kræver indberetning til
Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF). Vi kan derfor ikke give svar på, hvordan eller hvornår
feriepengene er søgt eller udbetalt."


SPØRGSMÅL:
- Hvordan indberetter arbejdsgiver Jens Kolls Turist til Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (digitalt, skriftligt, telefonisk)?

- Kan Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister(ACF) fremvise dokumentation for, at jeg Kim Osbøl har underskrevet
og derved givet min accept, INDEN ACF sendte disse oplysninger videre til Feriekonto ?


Jeg fastholder at få klart utvetydig svar fra FerieKonto på mine spørgsmål, så jeg og andre borgere
ikke inkompetent hænges ud som socialbedragere og bliver truet med sanktioner UDEN at der kan fremvises
dokumenteret bevis at borgeren har underskrevet og givet sin accept.

I denne IT alder vi lever I, ved vi alle at man skal logge på men NemId bl.a. på Arbejdsgivernes
Centrale Ferieregister (ACF), dvs at der må foreligge dokumentation på disse spørgsmål.

DERFOR:
- Jeg vil have oplyst hvorfor disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist NU ikke
er noteret som "Ikke afholdt ferie" inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do

- Hvor er disse disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist nu registreret henne på borger.dk ?

- Hvor kan jeg som borger nu se disse feriepenge på 4,18 dag (4.105,27 kr.) fra Jens Kolls Turist henne ?

- Hvilke personer har ansvaret for at Ydelsesservice den 16.7.18 modtager en systemmæssig meddelelse fra
Feriekonto at jeg den 2018-06-21 skulle have udbetalt feriepengene og have holdt ferie med Første
feriedag d 2017-06-06 ?

- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at
borgernes feriepenge registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret
som afslutter d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den
ferie man IKKE har afholdt ?

- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvad vil FerieKonto og Ydelsesservice gøre for at denne "fejl" ikke gentager sig, så Ydelsesservice UDEN
dokumentation igen anklager en borger for at have begået socialbedrageri med trusler om sanktioner ?



KLAGE og SPØRGSMÅL som ønskes besvaret utvetydigt af Feriekonto:


- Hvordan fanen kan det være lovligt, at Jens Kolls Turist, UDOKUMENTERET OG UDEN MIN UNDERSKRIFT,
kan oplyse Feriekonto om, at jeg Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

- Og hvordan fanen kan det være lovligt at Feriekonto så sender disse oplysninger videre til
Ydelsesservice, UDEN at checke om borgeren har underskrevet og givet sin accept hertil ?

- Og hvordan fanen kan det være lovligt at Ydelsesservice så bare sagsbehandler ud fra disse oplysninger,
UDEN at kontrollere om borgeren har underskrevet og accepteret det ?

- Hvor henne i "systemet" kan borgeren se hvor disse feriepenge for IKKE AFHOLDT FERIE nu står registreret
inde på borger.dk ?

Jeg kan IKKE se disse feriepenge nogle steder...!


SAMT jeg gentager:

- hvilke personer fra Jens Kolls Turist havde oplyst (og hvordan) at jeg Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

Dette kan checkes når personen fra Jens Kolls Turistlogger sig digitalt ind via NemId på Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister (ACF)...!

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har modtaget disse oplysninger fra Jens Kolls Turist ?

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har oplyst Ydelsesservice at Kim Osbøl havde afholdt ferie fra 6. juli 2017 ?

- hvilke personer fra Feriekonto (og hvordan) har anmodet Jens Kolls Turist om at udbetale feriepengene til Kim Osbøl ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, at borgerne
HAR underskrevet og givet sin accept til dette ?

- hvilke personer fra Feriekonto har ansvaret for at modtagelse af oplysninger fra arbejdsgivere, uden borgerens
underskrift, er korrekte og lovlige, INDEN de sendes videre til Ydelsesservice ?

- Jeg vil også have oplyst hvilke personer (incl. chefer og direktører) der har ansvaret for at borgernes feriepenge
registreres korrekt inde på https://privat.atp.dk/FPSe/borger/SeDineFeriepenge.do ?

- Jeg vil også have oplyst årsagen til at når en borger ikke afholder sin ferie inden for ferieåret som afslutter
d 30-04-2018, hvor henne på borger.dk kan borgeren så SE disse penge henne for den ferie man IKKE har afholdt ?
- Hvilke personer (incl. chefer og direktører) har ansvaret for denne "fejl" ?

- Og hvordan vil Feriekonto og Ydelsesservice sammen agere fremadrettet så denne "fejl" ikke gentager sig, så
I UDEN dokumentation og UDEN UNDERSKRIFT fra borgeren igen anklager en borger for at have begået socialbedrageri
med trusler om sanktioner ?

--
Med Venlig Hilsen
.

Sidst redigeret af Kio; 01-09-2018 kl. 14:32.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat