Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2011, 22:15   #4
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Hej Lotte.

Jeg ved ikke om sådan en tråd er tilladt på K10, men jeg svarer; og er det ikke tilladt, må tråden blive lukket af en moderator.

At en person har haft en ELENDIG oplevelse med en læge/sagsbehandler er ikke ensbetydende med at alle andre vil have samme negative oplevelse med samme person.

Derfor syntes jeg det hører sig til, at man - inklusiv dig - kommer med en ordentlig BEGRUNDELSE for hvorfor man mener andre skal undgå disse personer.
Jeg har læst i betingelserne for dette forum, og jeg kan ikke se denne tråd skulle på nogen måde stride imod reglerne.

Som karo også skriver, så skal man slevfølgelig argumentere for hvorfor den og den person omgås loven og på hvilken måde.

Men med min erfaring efterhånden, så tror jeg ikke på at der er nogen der har haft gode erfaringer med de læger der kører TERM-model på patienterne.
Der er jo ikke tale om læger der differentierer mellem patienter, men udelukende om læger der arbejder for Jobcenter ved at somtisere patienter for at fastholde dem i systemet og dermed undgå indstilling til førtidspension, og holde dem på kontanthjælp i årevis imens man holdes parkeret i hospitalsvæsnet.

Hvis man har prøvet at blive undersøgt hos en TERM-læge, så ved man hvor ubehageligt det føles, og det føles lige ubehageligt for alle patienter der er ingen forskel der.
Og det er TERM-læger vi skal have en liste over, og det er ansatte i Jobcenter KBH, som snyder og lyver overfor borgeren, og disse jobcenter-ansatte differentierer ikke mellem hvem der er hvem, det er alle over en kam.

Så jeg ser absolut ikke at denne tråd ville kunne føre til uenighed om hvorvidt en læge eller Jobcenter-ansat eller chef er ok eller ej, jeg tror på enighed over hele linjen, for deres arbejdsgang er den samme overfor os alle, og jeg synes kun er er godt at få frem hvor mange der har haft dårlige erfaringer hvor de samme navne på SB'er læger med mere går igen og igen, og det er jeg som sagt sikker på vil være tilfældet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat