Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2014, 18:26   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej tror bestemt ikke at interessen er faldet for ecigs...det er ihvertfald ikke det jeg oplever...

Dog er der ikke så mange herinde....som jeg ellers ville have troet der ville være...

Specielt set ud fra at folk er syge og mange har ikke mange penge....lige netop disse ting ja der ville ecigs jo kunne give folk en kæmpe fordel...

Men okay...K10 handler jo oprindeligt ikke om ecigs....men folks sager i systemet....så måske det er derfor der ikke er den store interesse herinde...

Det kan selvfølgelig også være fordi der efterhånden er så mange ecig brugere så folk bare kan spørge og få hjælp af den vej..

Men selve tallet af ecigs brugere ja det vokser støt opad...

Lægger lige et link til endnu et mini boksmod Joytech eGrip....denne gang med indbygget tank...https://www.youtube.com/watch?v=pXeVfaDk2yU

Dejligt at folk har noget at vælge imellem...selvom jeg personligt nok hellere ville vælge iStick frem for Joytech eGrip...da man ikke lige selv kan vælge tanken på eGrip og det begrænser jo en noget...

Jeg har ikke fundet en butik som den er kommet i endnu...

Specs på Joytech eGrip

Size: 46.4mmX20.4mmX99.5mm(including mouthpiece)
Capacity: 1500mAh
Output mode: VW Mode
E-juice Capacity: 3.6ml
eGrip CS Atomizer Head: 1.5Ω resistance

Så den vil nok ikke holde lige så lang tid på det 1500 mah batteri der er i den....i forhold til iStick på 2200 mah
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat