Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2013, 09:44   #10
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Det vigtigste tænker jeg, er da ikke målet, men selve processen dertil?

Processen dertil har jeg aldeles ikke oplevet som særlig hurtig/ arbejdssom fra jobcenterets side.

Jeg fik lavet en funktionsevnebeskrivelse af kommunens ergoterapeut i dec. 12. Udtalelse fra lægekonsulent jan. 13. - herefter besked om at jeg skulle møde rehabiliteringsteamet.
Fik først tilsendt forberedende skema som jeg selv skulle udfylde - det blev stoppet af min partsrepræsentant - loven siger at sagsbehandler skal udfylde den i samarbejde med mig.

Så indkaldelse til møde for at udfylde den - da jeg pga min skade ikke kan deltage længe af gangen (30-45 min), foreslog socialrådgiveren (jeg er nemlig en af de heldige som har en uddannet sagsbehandler) at hun interviewede mig til hvert møde, skrev ind i skema og at jeg så hvergang fik skema med hjem fra sidste møde til gennemlæsning/ kommentarer.

Men det har været en utrolig langsom process, hvor skema først var færdig i august (lang tid mellem hvert interview, sagsbehandler sygmeldt uden at mødet blev aflyst, m.v).
Herefter skulle skemaet forbi et screeningsteam - besked herfra vi ønsker udtalelse fra sundhedskoordiantoren.
Mens vi så venter på denne udtalelse har jeg fået lov til at komme til min egen læge til LÆ265.

Men jeg kan endnu her sidst i september få at vide hvornår jeg skal møde rehabiliteringsteamet - det kan først fortælles når sagsbehandler har modtaget udtalelser fra både min egen læge samt sundhedskoordinatoren.

Så kan det hele at bliver yderligere forsinket da jeg højst sandsynlig kommer i den situation at mødedato gives med så kort varsel at både min egen læge, som ønsker at deltage samt min partsrepræsentant kan være booket ind med andre møder den dag, hvorfor det skal rykkes ydeligere - indtil de begge kan deltage

Måske jeg kommer til mødet i 2014????
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat