Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2017, 22:08   #19
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Nu har jeg set den video som Kim har lagt her i forrige indlæg...

Umiddelbart lyder det jo lovende...og ja man skal selvfølgelig huske at det drejer som om politikere...

Men ham Andreas...han lyder da som om at han faktisk ønsker at gøre noget..

Nu skete det ikke under videoen...men jeg håber at i holder ham op på hvad han har lovet her under der møde...

At han konkret vil tage de punkter op...og forholde sig til hvad og hvilke ændringer der så skal være...

Ang det med at der skal være konsekvenser over for sagsbehandlere, jobcenterchef osv....det er jeg ked af at sige....men det sker ikke...desværre...

Det har simpelthen været sådan inden for alle myndigheder på det sociale og beskæftigelses området....at der ikke er nogen konsekvenser...

Det kommer ikke til at ske...men selvfølgelig skal man holde fast på at det skal ske..

Det vigtige er jo om der sker forbedringer i sagsbehandlingen...og borgerne ikke skal igennem årtiers sagsbehandling...

Borgerne kan ikke rigtig få det meget bedre af at der fyres en chef eller sagsbehandler...altså ud over at dem der evt vil erstatte dem måske vil klare jobbet bedre...

Kunne man få lagt meget mere vægt på de mange gange klare lægeudtalelser der er i de fleste sager...ja så ville meget været nået...til fordel for borgerne..

Det samme med tidsperspektivet....hvis dette kommer ned på et normalt leje...ja det vil også gavne mange borgere...

Evt hvis der blev lagt et maks antal afprøvninger for borgerne...altså hvor mange afprøvninger en borger maks kan komme igennem....dette vil også gavne borgerne rigtig meget...

Den med et forståeligt sprogbrug over for borgerne...den bør i også holde fast på...der SKAL snakkes alm dansk til borgerne...sådan at alle har en chance for at forstå hvad der bliver sagt eller skrevet..-..dette burde jo ikke være så svært...eftersom jeg kan forstå...så har de jo allerede lavet regler for dette...de skal så bare overholdes til punkt og prikke..

Man kan sidde og undre sig...for hvad tænker politikere...når de hører om sager og mennesker der har sidder fast i systemet i flere årtier...ja op til 3 årtier..

Ingen kan vel forstille sig at det tager så mange år at få afklaret en borger....det er vel det tydeligste tegn på at tingene ikke fungere i Kbh. kommune..

Hvis ikke i har...så håber jeg at i holder ham Andreas op på de ting han har lovet under det møde....og find så ud af hvad der faktisk kommer ud af det..af reelle ting og forandringer...
Enig og tak!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat