Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2013, 09:00   #48
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Jeg har det selv sådan, at det her med at finde en kæreste er temmeligt uoverskueligt, og jeg vil meget gerne møde nye mennesker. Har prøvet dating, og jeg kan ikke finde ud af det der med pludselig at få et helt fremmed menneske ind i mit liv, som nu skal være min "kæreste".

Så venskaber, hygge, socialt samvær osv og hvem ved, en dag opstår der måske amoriner og så bliver det spændende...

For ikke så længe siden blev sitet events4singler.dk oprettet. Det er netop ikke et datingsite, men et sted, hvor man kan slå forskellige arrangementer og tiltag op (gåture, kaffe, biograf - what ever), og derigennem kan man lære mange at kende. Det er for alle, men der - tro mig - mange der, som er uden for arbejdsmarkedet, selvom de ikke lige praler med det.

Men ellers synes jeg, at et dating site for mennesker uden for arbejdsmarkedet er en god idé. Det vil være rigtigt godt for dem, som gerne vil finde kæreste/partner osv. Jeg tror så også, at det bliver svært at styre, som Webmaster også påpeger - for hvordan kan man vide, om folk lyver? Anyways - held og lykke med det
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat