Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2012, 15:57   #8
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Hankiman det lyder som en rigtig god ide ! Mr X omtaler http://tidlig-pensionist.dk og www.sindnet.dk men disse sites er ABSOLUT ikke dating sites den først omtalte er død som en sild og det andet omtalte er et socialt netværk ikke et site 100 dedikeret til dating...

Når man melder sig til et dating site er man 100% indstillet på og klar over at man er der for at finde en kæreste/partner/elsker whatever det er man søger... på et socialt medie kan man prøve at gøre dette men man risikere at genere andre da ikke alle har den samme intention med at bruge mediet... derfor synes jeg et decideret dating site for mennesker på livslang overførelsesindkomst er en rigtig god ide...

Med hensyn til hvad for gruppe den skal rette sig mod synes jeg helt klart at det skal være et site for førtidspensionister vi har ikke kinamands chance på dating sites for andre grupper af befolkningen well ok der kan være nogle enkelte undtagelser men de er meget få vil jeg vove at påstå... især hvis man er mand =)

Der er bare et problem hvordan vil man finde ud af at bibeholde sådan et site uden at det bliver fyldt med "normale" mennesker... jeg har været medlem af et dating site for kraftige mennesker da jeg med alderen har erhvervet mig en lille topmave =P men til min store frustration ser jeg flere slanke og bodybuildertyper end mine egne småbuttede/kraftige typer på dette site... for en god ordens skyld skal jeg nævne at jeg jo ikke ved om de har mere succes end jeg men jeg har svært ved at tro de ikke har =) da jeg har fået 2 henvendelser på et 1 år samlet over flere forskellige sites...

Jeg synes det er en rigtig god ide med 3 logins om ugen... på den måde er man sikker på at man ikke kontakter en der ikke er seriøs eller en der simpelthen bare ikke er der mere =) og da du stræber efter at gøre det til et gratis site ville det jo ikke skade nogen da man bare kan oprette en ny profil hvis man skulle få lyst til at være aktiv igen =)

Så vil nogen sige at hvis man holder et dating site udelukkende for en gruppe er det diskriminerende... virkelig ??? lad os nu se... der er dating for rige... der er dating for smukke mennesker... osv osv... på disse sites har man nok ikke meget succes medmindre man passer til profilen af målgruppen... så hvorfor skal man ikke have lov til at lave en for feks kun førtidspensionister... og jeg så gerne at man prøvede aktivt at holde sådan et site kun for førtidspensionister...

Sidst redigeret af Æternitet; 01-05-2012 kl. 16:05. Årsag: Glemte at nævne...
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat