Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2010, 08:09   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg vil bare sige at det altid kan betale sig lige at opdatere sagsbehandler om sådanne ting, ikke at de så åbner reva centeret for dig her og nu men det kommer med i din sag ...

Og om ikke andet så kan det være så heldigt at det ryger med i en revision og det vil sige at kommunen risikere at miste deres refusion til dig (du mister ikke penge det gør kommunen ) ved at du skriver at du syntes det er for dårligt at der skal gå så lang tid og at du stiller dig undrende over at de ikke afklare dig hurtigst muligt at de ikke opfylder kravene i lovgivningen og at det frustre dig og at du gerne vil have på skrift at det ikke i sidste ende er dig der skal betale for kommunal og reva ferie med din forsørgelse gør du kommunen opmærksom på det og de ved godt at ved en evt revision vil det være noget af det første der faldes over og det vil få konsekvenser for dem , ja så kan det være du kan presse dem til noget handling ...

Om ikke andet kan du ved en evt anke dokumentere at du gør alt hvad du kan for at få gang i din sag og at du er villig til at gå så langt som at hjælpe kommunen med oplysninger om hvordan lovgivningen hænger sammen ...

Jeg har selv gjort det igennem hele min sag, det gjorde godt nok at kommunen mistede min refusion (jeg blev taget i revision ) men jeg mistede ikke noget på det, men det gjorde også at kommunen lige pludselig skulle have afklaring nu og her og på intet tidspunkt har jeg hørt nogen af de ting mange andre høre sådanne ting som ikke motiveret eller ikke samarbejdsvillig og ingen har tvivlet på min vilje til at arbejde ...

Så om ikke andet så ville jeg lade et brev falde til sagsbehandler og reva bare sådan et hallo i overholder ikke loven og jeg er den der bliver straffet senere brev ...

det kan ikke skade men måske gavne rigtig godt i sidste ende
  Besvar med citat