Emner: Tortur !
Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2009, 20:32   #94
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 20
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af UllaCliffShads Se meddelelser
LUM jeg kan godt se at du har et problem. Vi kæmper alle her inde med en kommune som

IKKE VILLE FORSTÅ, IKKE DET SAMME AT DE IKKE KAN

De lider af en stor form for selv optagethed. Du skulle prøve at læse min blo. Der skriver jeg lidt mere om hvordan jeg ser på Kommuenen.

DE HAR JO IKKE FANTASI TIL AT VIDE AT DET ER DEM SOM GØR AT VI BLIVER MERE SYGE END VI VAR I FØRSTE OMGANG.

*gg* Ja de har massere af mulighedder, specielt når de har med en at gøre som gerne vil og som har en god ide om hvad vedkommende har brug for, deres problem er at det koster penge og tid (som også er penge) de har ikke de der 2-3 år (hvilket er steget 1-2 år med tiden) det vil tage før jeg (borgeren) er klar til at begynde at tage huld på de mere arbejds rettede/afklarende tiltag kommunen har.

Før jeg fik det helt skidt i forhold til kommunen, kom jeg, øhe forsøgte jeg at, komme med et par ideer, i forhold til noget som oven i kunne bruges erhvervafklarende (det ene af dem, det andet ville "bare" holde mig i gang), jeg nåede knapt at gøre første sætning færdig før jeg blev fejet af med: "Det får du ikke lov til" jeg ville vide hvorfor, svaret var; "det er for dyrt, det er ikke praktisk muligt" og så blev der ellers skiftet emne, øhe hvad nu hvis man havde hørt mig til ende... måske det slet ikke var så tosset (bedre end mod psyk vurdering alligevel at forsøge at sende mig på reva center) eller så dyrt igen (det ville ikke have kostet dem en krone mere end jeg har fået siden jeg blev afvist)

Hvad det er der gør at de er så med det her... tja her er det penge der er deres problem, hellere spare 2 ører nu, også selv om at vi, ved at give 20 kr i stedet for, i morgen vil spare 100 kr, her skal alle udgifter skubbes for ud, og nu er det oven i endnu mere vigtigt, de er nemerlig sat under administration af staten, og så kan man jo selv gætte sig til hvorfor, og spørge si selv; hvorfor tog de ikke bare et dyrt år, hvor de fik rettet op på alle deres skub frem ad med udgifterne, og så undgik administrationen??? men hvad ved jeg dumme dovne udulige uvelkomne borger om det?
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat