Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2010, 16:12   #20
velcro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2008
Indlæg: 331
Styrke: 16
velcro er ny på vejen
Hej Sommerkys.
Ja, man bliver godt nok træt af at skulle trækkes rundt i den kommunale manege.
Det er da altid noget at du er blevet omfattet af personkredsen. Selv har jeg udgifter inden kronikertilskuddet trækkes fra på 54.000 kr, men beløbets størrelse har intet med personkredsen at gøre. Jeg har lige fået afslag igen. (nu har sagen også kun været i gang i 2 år og 2 måneder).

I min klage bekræfter kommunen at jeg ved ophør af medicin for sygdom 1 langsomt men sikkert vil blive blind (i virkeligheden kan det ske inden for dage), og ophør af medicn for sygdom 2 ikke vil kunne holde øjenlågene åbne og at jeg derfor også vil opleve dette som blindhed. Samt at min læge har udtalt at jeg ikke vil kunne arbejde uden medicin pga. blindhed og udtalt træthed.

Kommunen anerkender at der med blindhed vil være tale om en nedsættelse af min funktionsevne, MEN da jeg også med medicin oplever periodevise udfald af synet (når medicinen for sygdom 2 opbruges fx. om aftenen) så er der ikke tale om en betydende funtionsnedsættelse hvis blindheden bliver 24/7.

Jeg har tilfældigvis været i den situation og ved hvordan det er. Og nu er jeg et slet menneske, men jeg ville ønske at sagsbehandleren selv kom i den situation, for så ville hun nok opdage at man som blind har mange indskrækninger.

Velcro
velcro er ikke logget ind   Besvar med citat