Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2009, 11:45   #17
sommerkys
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 17
Styrke: 17
sommerkys er ny på vejen
Hej til jer alle igen

Tusind tak for jeres svar og link endnu engang.

Ups!!! der var vist snavs i tangenterne i starten i det forrige jeg skrev, men bare i har forstået meningen så går det vel nok.

Ja men nogen gange forstå jeg slet ikke den måde de ser på sagen, først får man afslag fordi man ikke er i personkredsen, så er man alligevel i personkredsen, så får man besked på at man skal have §100 for at kunne søge en handicapbil, så får man et andet ansøgningsskema stukket i hånden, og ikke nok med det, så får man afslag på kørsel og håndsrækninger samt fodpleje fordi man har en rask ægtefælle.

Nu er det sådan at min mand har tilkaldervagt på sit job, det vil sige at hvis der sker noget efter arbejdstid, så skal han rykke ud, samtidig er det også sådan, at det er forskelligt hvornår han har fri, så derfor har jeg et stort behov for hjælp fra andre til håndsrækninger.

Jeg har ikke mere hjemmeboende børn de er fløjet fra reden.

Jeg lider af en sygdom som samtidig giver mig store tarmproblemer når jeg indtager føde, og i den forbindelse kan jeg ikke benytte de muligheder der er for transport, hvis jeg f.eks er ude og spise en frokost et sted, skal jeg på toilettet flere timer efter, og det er aldrig til at vide hvor længe det tager, eller hvornår jeg skal finde et toilet, og jeg ved at jeg ikke kan bede en Hur chauffør "eller hvad de nu hedder"om, at gøre stop på hveranden tankstation fordi jeg skal finde et toilet.

Jeg kan ikke bruge offentlige transport da jeg har ekstrem nedsat kraft i arme, hænder og ben og samtidig har jeg problemer med at forudsige hvordan jeg har det i morgen, så det med at man skal bestille kørsel et døgn før eller noget i den stil, før man skal afsted kan jeg ikke bruge til noget som helst, for måske ligger jeg på langs netop i morgen, og derfor var det min sagsbehandler selv kom ind på det med handicapbil, men jeg tror simpelthen han har glemt hele sagens kærne.

Fodpleje kan jeg ikke mere selv udføre pga. dårlige hænder og fordi jeg ikke kan sidde i den akavet stilling det er, at ordne fødder på sig selv, men måske der findes et hjælpemiddel til sådanne ting!!!

Jeg er meget forvirret over min sag, men jeg håber at der snart kan findes en løsning, og jeg skal nok skrive igen når jeg har nyt på tapetet.

Endnu engang mange tak til jer alle

Mange søde jule tanker til jer alle
fra sommerkys
sommerkys er ikke logget ind   Besvar med citat