Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2011, 16:50   #64
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Der er svaret korrekt!
"Efter flg. nævner de evt. fortsættelse på sdp. eller overgår på fp, hvordan det ??"
Fordi dette er de andre muligheder i din sag, såfremt fleks afvises.Forstået, tak skal du ha'.

Når du går efter forlængelse efter stk 4; er du sikret fleks eller pension. De har tydelig anerkendt varig nedsættelse af arbejdsevne.
Det har de heldigvis, og det står nævnt flere gange igennem rp'en

Du bliver derfor tilkendt en af delene efter reva, såfremt de ikke tilkender fleks, allerede nu, fremfor forlængelse af sygedagpengene.
Her er én af de ting jeg stadig ikke fatter. HVORDAN kan de evt. tildele fleks, når vi ikke ved hvor meget eller om jeg kan klare det?

:"Hvordan er jeg stillet mhp. på afklaring og økonomi ved et evt afslag på visitation til fleks efter denne forestående arbejdsprøvning?"
De KAN IKKE svare dig på dette, får du har været i den brede afprøvning af din arbejdsevne på Reva, og afgørelse om forlængelse af sygedagpenge, eller stop, er afgjordt.
Forstået, tak skal du ha'.

(har forstået på dig af der skal tages stilling til sygedagpengene, FØR Reva?).
Ja, det er sådan jeg læser papirerne... Eller dvs. sd stopper slut august. Forsamtale næste uge og så ved jeg ikke hvornår jeg skal starte på selve afprøvningen... Altså om det blir i næste uge eller om der kan gå måneder inden jeg reelt skal afklares

" vil min umiddelbare vurdering dog være, at du enten overgår til ledighedsydelse i videre afklaring, fortsætter på sygedagpenge eller overgår til fp."
Fuldstændig korrekt, svaret.
Forstået, tak skal du ha'.

Du har IKKE fået nogen foreløbig afgørelse, på sygedagpenge eller andet, da de afvendter Ressourceprofilens opdatering. Mener du fra mig eller afventer de REVA's vurdering?
Ressourceprofilen skal ligge klar, så der kan træffes afgørelse på sygedagpengene.
Derfor skal denne ligge opdateret, incl dine bemærkninger indskrevet, og du skal godkende og underskrive.
Super, så jeg afleverer rp med kommentarer i morgen - men UDEN underskrift. Kan jeg bare skrive "LÆST", og i bilag med kommentarer skrive at jeg vil have ny rp tilsendt for godkendelse og underskrift, eller?


Når reva er overstået, opdateres Ressourceprofilen igen, før ny afgørelse træffes.
Åhh, ok - tak

Du skal IKKE forholde dig til nogen afgørelse eller meninger vedr sygedagpenge forlængelse på nuværende tidspunkt; Er min anbefaling.
Så jeg skal ikke nævne 27.1.4 endnu eller?

Fordi du måske bliver tilkendt fleks.
Hvordan det uden afprøvning? Vi aner jo intet om min arbejdsevne. Der står kun at psyk og sb SATSER på fleks

HVIS sygedagpengene bliver stoppet, træffes der afgørelse du kan klage over. Så den tid den sorg.

Hvis du selv mener at du kan varetage et fleksjob, er dette den bedste løsning.
Hvis du mener at du IKKE har nogen arbejdsevne, og skal have pension, klager du over sygedagpengestop, og tilkendelse af fleks, før endelig afklaring af arbejdsevne.
Se det er jo så dét! Skal jeg være ærlig, så kommer jeg ikke i arbejde mere. Men samtidig vil jeg jo gerne give REVA og mig selv en chance. Allerede i næste uge skal jeg til forsamtale. Ved så ikke hvornår jeg vil skulle starte reel afprøvning. Og mine sygedagpenge udløber 28/29 august - husker ikke lige hvilken dato. Laver sb en afgørelse inden slut august er jeg jo på INGEN måder afklaret... Og så blir det jo svært at ændre en afgørelse.

VH Popiae
Jeg er bare bange for at ende på ledighedsydelse, uafhængigt min arbejdsevne pga alder og evt ny reform hvis jeg godkendes til fleks INDEN afprøvningens resultat foreligger...

Åh jeg er ked af jeg sådan spørger, men den rp fylder desværre ALT hos mig lige nu og jeg er bare så USIKKER på alting. Er sikker på I kender alt til det. I har været rene engle alle sammen, sådan at hjælpe mig igennem partshøringen. Ved ikke hvad jeg skulle have gjort, hvis jeg havde stået med dette alene. Og jeg VIL ikke lave de samme fejl som da jeg faldt for varighed i august 2009 - hvor jeg ikke kendte SÅ forfærdelig meget til regler.
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat