Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2014, 22:27   #2
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Jeg er også fleksjobber på den nye ordning, og jeg optjener feriepenge, sådan at jeg sammenlagt (feriepenge + fleksløntilskud) får det samme udbetalt som hvis jeg arbejdede. (Men først fra næste år, for jeg er først startet i job i november sidste år, og har derfor ikke optjent ret mange feriedage, får derfor ledighedsydelse de dage i stedet for)

Ang. pension, er helt enig, det er ringe at vi ikke optjener mere pension, i forhold til den gamle ordning! Men sådan er det desværre på den nye ordning, hvor man lønnes for de timer man arbejder i virksomheden. Virksomheden vil selvfølgelig ikke betale pension for flere timer end det man er ansat til. Men lidt er bedre end ingenting, i nogen jobs er der slet ikke nogen pensionsordning.

Det er rent ud sagt møgtræls at du er gået så meget ned i løn øv øv, det kan jeg godt forstå du er rigtig træt af.

Når det så er sagt, mener jeg altså det er dit eget ansvar at finde et job. Det har langt de fleste fleksjobbere måtte gøre, jeg selv inklusiv. Så jeg synes da du skal gå i gang med at søge, det er mange gange nemmere at finde nyt job, når man ER i job.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...

Sidst redigeret af Stuen; 20-05-2014 kl. 22:31.
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat