Se enkelt indlæg
Gammel 09-08-2009, 17:21   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen det er SÅ forfærdelig læsning, og jow, gu får man en dårlig smag i munden og bliver også ramt af følelser man helst vil frabede sig for at få!!!

Samtidig ved man at disse sager (og der skal nok komme mange flere!) er brænde på Pia K's bål, og da hun er kendt for at skyde med spredhagl, så kan det meget vel få store konsekvenser for alle de førtidspensionsansøgere der sidder med rent mel i posen.
Stramninger på FTP området vil være = katastrofe, da det i forvejen er SÅ vanskeligt at få trumfet igennem.

Men som vi har læst om før (og betvivlet) så skulle det være lettere for udlændinge/flygtninge at få tilkendet førtidspensioner. Selv har jeg altid troet at det måtte være geografisk betonet. Men nu er jeg altså blevet ramt af tanken, at der næsten må være noget om det!!!
For de her sager er jo ganske forfærdelige at læse om, og de rammer særlig hårdt, fordi vi her på K10 kender flere kampkammerater der VIRKELIG er berettigede til FTP, men som slås og kæmper med kommunerne samtidig med de er syge, har smerter, har måtte forlade hus og hjem, og er ved at gå fra forstanden over deres umulige situation og en kommune der ignorerer, mistænker, nedgøre og fejlfortolker.

Jamen jeg er dybt rystet!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat