Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2005, 01:52   #7
PiaB
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-10 2005
Indlæg: 214
Styrke: 19
PiaB er ny på vejen
RE: Hvad så nu, ny sagsbehandler

hej Jens!
Hvis der er rejst ansøgning om føp - altså at kommunen har bestemt, at nu kan der rejses ansøgning om føp og der endnu ikke er sket noget, og de ydermere peger på at der skal ske en arbejdsprøvning, synes jeg du skal klage over at der endnu ikke er truffet en afgørelse og over, at du ikke er blevet informeret skriftligt eller mundligt om, at der gik mere end 3 måneder. En klage er de nødt til at forholde sig til!!

Det at der står et andet navn på et opfølgningsskema behøver ikke at være ensbetydende med et sagsbehandlerskift, det kan være, at det er en kontorassistent der har sendt skemaet ud!
Men sagsbehandlerskift forekommer jo ofte, folk holder op, går på pension, bliver syge m.v. og der ikke rigtig noget at gøre ved det!!
Jeg sidder fx med 150 sager, og såfremt jeg skulle stoppe på mit arbejde, ville jeg informere de borgere jeg alligevel skrev til, om at der ville ske et sagsbehandlerskift, men jeg sætter mig ikke ned at og skriver det til 150 borgere, da jeg hellere vil koncentrere mig om at gøre de sager færdige jeg kan, indtil jeg skal stoppe - hvis du forstår hvad jeg mener. Det at jeg skal skrive 10 breve, underskrive og sende dem koster tid, som jeg hellere ville bruge på noget vigtigere. Endvidere, burde det ikke gøre en forskel om det er den ene eller den anden sagsbehandler der varetager sagen.

Kh Pia
PiaB er ikke logget ind   Besvar med citat