Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2013, 10:14   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
det lyder bestemt underligt

Citat:
Oprindeligt indsendt af lonsmann Se meddelelser
Hej

Jeg har ikke søgt førtidspension, SBH har på eget initiativ NOV 2012 opstartet undersøgelse om jeg kunne blive indstillet til at kunne få en sag vedr. førtidspension. (Dette blot til orientering). NOV 2012 udfyldte jeg forberedende skema til rehabteam - de relevante papirer blev tilsendt fra læge og psykiater. Jeg rykkede i APR - men fik af SHB at vide at hun "arbejdede" med mine papirer og ikke kunne give mig en tidslinie om videre sagsbehandling - så rykkede jeg igen i AUG - stadig ingen tidslinie - man føler sig lidt fortabt. Så jeg har heller ikke hørt noget om min sag vedrørende indkaldelse til møde i rehab.team. var der noget med en deadline på 1 år? Vi var jo mange der fik det bred i JAN 2013 vedr. "plads til alle"
Håber dit spørgsmål er korrekt opfattet af mig - ellers undskylder jeg.
Hvis din sagsbehandler i November 2012 mente der skulle undersøges ang pension, så skulle hun da ikke have ventet til de nye regler, men søgt under de gamle.

Du kan godt tage fat i den sagsbehandler og bede om aktindsigt nu.... når du har fået detser du igennem hvad der mangler... sammen med din anmodning omnaktindsigt beder du også om møde hvor i kan gennemgå sagen... hvis hun ikke vilngive dig tid til møde meddeler dunhende atdu ønsker aktindsigten gennemgået og at kommunen har pligt til at gøre det på en måde der tager udgangspunkti borgerens behov, samt at du ikke forstår hvad der står og meningen er.... så SKAL hun give en tid.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat