Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2018, 21:26   #449
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Ingen retssikkerhed..

"Burgernavn".. hvis de nu bare have fulgt lov og God forvaltningsskik samt Ankestyrelsens principafgørelser i min sag, da jeg ansøgte om resourceforløb eller Fleksjob d 5 april 2017, i stedet for ulovligt at fastholde mig på kontanthjælp pga bonnuser og vederlag mm for at opfylde forvaltningschefernes økonomiske "måltal", så var denne situation aldrig opstået...

Jeg lyver ikke, jeg fortæller sandheden... derfor jeg står frem med navn...

Og jeg kan bevise det med lydoptagelser med alle de møder jeg var hos med primær ufaglært SB Shoaib Sohail Raja Akbar og sekundær ufaglært SB/konsulent/mentor Henriette Sommer.

I øvrigt, den forklaring som Henriette Sommer kom med til Dommeren var direkte usand (sagt på en pæn måde). Det kan jeg dokumentere med alle disse lydoptagelser.

Det jeg har skrevet, på mit sprog, fik jeg kun igen bekræftet af Jesper med han kandidat-analyse af min sidste samtale med disse 2 SB.

Igen jeg har præcist samme holdning som Jan Hoby da han kom med Nazi-kortet nede på Lærkevej mandag d 17 juli 2017.

https://www.youtube.com/watch?v=rT1jFNnAy_M&t=1s

Alle disse SB, faglige koordinatore, jurister, embedsfolk, jobcenterchefer, forvaltningschefer og andre chefer og direktører, der raver til sig af bonusser og vederlag i millionklassen på bekostning af syge og udsatte borgere, de har også et medansvar.

Derfor skal disse navne frem, så de selv presses til at kræve af deres chefer at loven, sund fornuft og almen medmenneskelighed skal efterleves...

Det er ikke mig der "misbruger" systemet... Det er Dem der gør det...

Jeg kræver blot min retssikkerhed...

Du skriver: "Som jeg forstår er du ikke openminded for at prøve fleks?"

Øhhh hvad mener du med det ?

Jeg afleverede jeg en ansøgning om at komme i
fleksjob, førtidspension eller ressourceforløb, med henvisning til
"Skrivelse om ressourceforløb SKR nr 9248 af 14/03/2017"onsdag d 5 april 2017 ,som blev ignoreret...

Står på side 1 denne tråd... http://www.k10.dk/showthread.php?t=35157
..
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat