Se enkelt indlæg
Gammel 28-06-2010, 23:33   #1
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
nøj...jeg har fået fin post fra jobcenter.

Efter lange ventetider og mere.. har jeg fået fint brev fra afdelingslederen..

det er angiveligt skrevet d. 16. juni og først af poststemplet afsendt d. 21. juni...

jeg var på kommunen den 17.juni med brev til kontanthjælpssagsbehandler om at begynde afklaring efter afslag i Beskæftigelsesankenævn. samt vedlagt de nyeste lægepapir og røngtenbeskrivelser.

Så blev noget overrasket over allerede at få brev d. 22. juni.. da chokket over det havde lagt sig, måtte jeg jo erkende at det vist bare var fordi de tilfældigvis skrev til mig..hm..

som jeg læser brevet skriver han til mig, at jeg ikke må henvende mig selv og at jeg bare skal afvente på nytildelt sagsbehandlervikar skriver til mig.. hm... og han skriver snarest..

det skrev han sk. da også tilbage i februar da jeg endnu engang havde brokpennen fremme.. og skrev at sagsbehandler havde fået besked om at henvende sig til mig..

og det har de jo så ikke gjort.. så er det jeg tænker på... hvorlænge tror de at jeg gider sidde og afvente denne gang?

og formuleringen i mit brev!? er det et forsøg på at skjule at det er anden aktør? må de afgøre sager i kontanthjælps afd??

og hvad blev der af formuleringen om tilbagevenden til ordinært job?
er der nogen af jer som kender en vikarsagsbehandler af xxx?

jeg har valgt at slette navnet.. har i nogen ide til hvordan man finder ud af hvor h*m er ansat?

jeg indsætter lige teksten fra brevet.
""Den 16. juni 2010

Vedr. afklaring af din sag i Jobcentret jobcenter
Der har over de seneste måneder været en ikke ubetydelig stigning i antal sager på kontanthjælpsområdet.

Vi har derfor besluttet at lade din sag overgå til vikar xxxx, som vil fær¬diggøre din sag til afgørelse (uden her at tage stilling til, om afgørelsen bliver bevilling eller afslag på evt. fleksjob eller førtidspension).

Sagsbehandlingen udføres efter gældende lovgivning, så det er Jobcentret, der varetager myndighedsopgaven og træffer den endelige beslutning.

Du vil så hurtigt som muligt blive indkaldt til en samtale med xxx. På grund af et stort pres på lokalerne i Jobcentret, kan din samtale komme til at foregå udenfor Jobcentret.

For god ordens skyld skal nævnes, at al korrespondance og kommunikation i denne periode vil foregå mellem dig og xxx.

Du vil blive kontaktet af xxx og skal derfor ikke selv tage initiativ i den forbindelse. ""

Har I nogle gode ideer..? eller indput,, kommentarer??

jeg har jo selvfølgelig tænkt mig at skrive til afdelingslederen og takke for brevet, men bede om en tidhorisont.. da den "snarest" udmelding sidst var noget lang..
på forhånd tak.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat