Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2009, 17:50   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Exclamation

Ja det er ikke OK..det er jo misbrug af de unge...giv dem kun ægte job så deres selvtillid ikke svækkes.

Hørte program der hedder stedsans på P1

http://www.dr.dk/P1/Stedsans/20071217160314.htm

Et idyllisk sted på en økologisk gård...har engang besøgt stedet og GISP her kan man høre at stedet er drevet næsten udelukkende af aktiverede...folk i arbejdsprøvning og almindelig aktivering en i over 3 år.

OK tror de har det godt hos dem...men alligevel er der noget uhyggeligt over det at så mange mennesker i nød af arbejdsløshed eller andre grunde arbejder gratis i mange år der.

Jeg syntes det er uhyggeligt de skulle ansættes og have løn ligesom andre.

Gud ved hvor mange der er i hele landet

Jeg syntes det er væmmeligt .

Det minder mig om slavearbejde i gamle dage for de fattige.

Andre mennesker der arbejder får løn og pension og feriepenge osv...men det gør de her ikke .

Sådan burde det ikke være !

Fagforeningerne er ligeglade med det og politikerne er ligeglade med det og borgerne er ligeglade med det , men jeg er ikke ligeglad det sårer mig at Danmark gør sådan noget.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat