Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2014, 06:13   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej man skal ikke være væk længe før at er forandret.....

Det går virkelig stærkt inden for ecigs...

Lige netop det du nævner med at bruge coils hurtigt...og det at de ikke holder så længe....ja det er det som fik mig til at lave mine egne coils...

Det var kun min iclear30s hvor jeg kunne få de coils til at holde lidt længere..

Jeg er for nærig (he he) til at smide en coil væk efter meget kort tid...når sådan en coil koster tæt på de 20 kr...

Man kan jo selv lave dem for ingenting...

Jeps du kan bruge de BVC coils til din nautilus...ja også hvis der skulle falde en mini ned i din kurv

Der er åbenbart en stor forskel på om de coils er horizontale eller vertikale....ihvertfald hvis man skal tro på det de mange mennesker siger...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat