Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2010, 17:55   #6
Kevin
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 24
Styrke: 15
Kevin er ny på vejen
Hej Igen og tak for svarene

Jeg har ikke fået at vide endnu om min sag hos ask er godkendt eller ej ,sagsbehandlingen blev forsinket 3 måneder pga forsikringsselskabet havde lavet en fejl efter arbejdsskaden blev indrapporteret, det forrige brev fra ask fik jeg i midt juni hvor de skriver flg.

Vi fortsætter med at arbejde på din sag, indtil den er tilstrækkeligt oplyst. Derefter træffer vi hurtigst muligt en afgørelse, vi henviser til forvaltningsloven bla bla bla osv...

Fagforeningen har jeg givet fuldmagt til og følger min sag, endvidere har de for et par måneders tid siden opfordret mig til at føre civilt søgsmål mod min tidligere arbejdsplads og de vil dække omkostningerne.

Jeg har ikke helt afgjort om det er det jeg vil, jeg har nemlig mange gode venner i min tidligere afdeling og vi skulle gerne forblive venner ,hvad hvis de ikke tør vidne af frygt for deres job, nå men det er bare en tanke, jeg tænker stadig over tilbuddet.

Jeg går til fyssioterapi og er igang med omgang 2 af et 8 ugers forløb der hedder aktivt sygemeldt hvor jeg selv har bedt om træning varmtvandsbassin osv.

Jeg får ibuprofen 600 mg actavis, klorxacofon muskelsfslappende og pantroprazol 40 mg for maven pga ibuprofenen.

1 forløb med aktivt sygemeldt mundede ud i de anbefalede en revalidering men efter forløbet meldte kommunen mig til et nyt forløb nogenlunde magen til det 1.

Jeg har snakket med a-kassen og fagforeningen omkring udløb af mine sygedagpenge snart, jeg forventer ikke at a-kassen vil have mig når jeg ikke kan tage et job på normale vilkår hvorend jeg gerne ville.

Jeg har haft møde med min nu 5 sagsbehandler hvoraf 2 af dem har jeg faktisk set, og de bliver ved med at sige at de vil tage en snak om det, selv om jeg henviser til speciallæge og egen læge som siger at jeg ikke må have rygbelastende arbejde fremover, også sært at de ikke følger op på evalueringen fra mit 1 ophold med aktivt sygemeldt hvor jeg blev prøvet af.

Jeg bor i ejerlejlighed med kone og 2 børn, jeg blev fritstillet fra mit job tidligere i år og de valgte at fuldtids sygemelde mig, indtil da havde jeg lette administrative opgaver 2-3 timer dagligt efter aftale med lægerne, men det tæller med i fuldtidsperioden med sygedagpenge, efter skaden var jeg fuldtidssygemeldt fra jobbet i 3 måneder.

Nå men det blev lidt rodet håber det kan tydes.

Mvh Kevin
Kevin er ikke logget ind   Besvar med citat