Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2010, 13:10   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 12.061
Styrke: 34
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skal sættet dig ind i....

Kære Kevin

HVORFOR du skal til en neurolog....bemærk her at det er en SPECIALLÆGEERKLÆRING som er en endegyldig attest, som ASK udbeder sig. Modsat en STATUSERKLÆRNG.

Hvilket kan undre da det ikke fremgår om du er eller vil blive tilbudt en operation. Det kommer jo an på dine smerter, handicap og evt udfald. En operation vil altid forsøgt undgået.

Det ASK vil opnå er om der er OVERENSSTEMMELSE med de objektive fund og hvad du fremkommer med. Ingen kan lyve sig til overensstemmelser over for en neurolog eller neurokirurg.

Da jeg ikke kender de nævnte læger kan jeg ikke udtale mig om hvem du skal vælge. Blot skal du være opmærksom på at langt de fleste læger er objektive og professionelle.......men der findes også læger hvor du vil blive overrasket over hvad de fremkommer med skriftligt.......her skal du bede om et kopi af den speciallægeerklæring som der bliver udfærdiget til ASK.
Først der får du kendskab til om lægen har været objektiv efter din mening.

Hvis DU er utilfreds med denne skal du gøre hurtig indsigelser over for ASK.

Neurolog: http://www.neurologisk.dk/neurolog.htm hvor der bla beskrives:

"Diskusprolaps, hvor hører det hjemme? Jeg mener at sygdomme, hvor neurologiske undersøgelsesteknikker er af afgørende betydning for den rette diagnose, herunder besvarelsen af spørgsmålet om præcis hvor eller på hvilket niveau sygdommen er lokaliseret, passer godt til neurologen. Den rette behandling af disse sygdomme, f.eks. en diskusprolaps bygger på et hævdvunden princip om, at der skal være overensstemmelse mellem symptomer, fund og resultatet af en eventuel billedfremstilling af sygdommen. Neurologen skal selvfølgelig have interesse i disse sygdomme, for at der skal komme noget godt ud af det"

Men følg følgende råd allerede i dag. Læs følgende:
http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop
søg aktindsigt i ALT fra ALLE således du er sikker på at ALLE relevante oplysninger er til rådighed for ALLE.

Du skal have 100% orden i alle papirer .....og det er vigtigt at du har det fra begyndelsen. Alt dette forstår du om et par år.

Jeg går ud fra at du har en SKRIFTLIG bekræftelse fra ASK om at din sag er godkendt som en arbejdsskade.

ASK har min fulde tillid efter 2 alvorlige arbejdsskader.

Mange hilsner
Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat