Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2018, 17:12   #78
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tak for links @Kroner....og du behøver altså ikke undskylde herinde...vi er mange der har det som dig...med at tingene ikke altid kører for os...

Ang Skive....så håber jeg virkelig at Skiveborgere nægter dette tiltag...

Er det så slemt at man ikke kan møde op i sit tilbud...ja så meld jer syge...og ring til sagsbehandleren og sig at i ikke kan møde op...

Personligt ville jeg aldrig lade en eller anden tilfældig sygeplejerske i en kommune lægge hånd på mig...

Ønsker kommunen at få en lægeerklæring...så må de sg betale for den...og det ved ens egen læge...

Hende Dorthe Hamrum....arbejdsmarkedschef i Skive...hun er da rigtig god til newspeak...

Det er for at vise respekt over for borgerne...helt ærligt...den er der da ikke nogen der hopper på...

Nej det er for at mistænkeliggøre borgerne i Skive....for det er nok ikke rigtigt når i melder jer syge...

Få det stoppet med det samme...lad ikke kommunen behandle jer på den måde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat