Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2009, 18:25   #5
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Question Hvad er flexjob

Mange tak for hjælpen jeg vil kigge på de hjemmesider i anbefanler, det er super rart at vide at der er nogle der vil hjælpe det er så godt at den her side findes hvor man hjælper og støtter hianden.
Min uddanelsevejleder hjælper mig rigtigt meget, også har jeg to rigtigte gode klasselære der hjælper og støtter så meget som overhovedet muligt.Oså har jeg bare de dejligeste forældre de er der for mig hele tiden tager med til alle mulige møder og støtter mig så utroligt meget og prøver at råde mig så godt som de nu kan.
Min socialrådgiver er godt med på banen og det samme er jobcenter. De vil gerne havde mig på en handelsskole uddanelse men jeg føler ikke jeg kan klare det både fysik og psykisk fordi jeg har haft utolig mange ned anlad og er bange for at få flere, så på næste møde på jobcenter skal vi snakke om flexjob eller måske førtidspension men det er utroligt svært for mig at snakke om de to ting nogle gange bliver jeg så angst ved at tænke på fremtiden.
Jeg må enlige ikke glemme at jeg har en utrolig fysioterapeut som der bare er der for mig ikke kun med at give mig behandlinger men hun hjælper mig når jeg er ved at miste håbet eller bare har brug for at snak eller støtte eller at få et råd, de mennesker jeg nevner her er dem der forstår mig bedst og hjlæper mig mest . Der er ikke mange mennesker der forstår hvor syg jeg er og når jeg bliver bange og angst og hvor svært det virkelig er for mig

Sidst redigeret af Annemette; 19-05-2009 kl. 18:32.
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat