Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2010, 01:07   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min første tanke da jeg læste om forløbet var,,jo i kan da godt søge førtidspension på det foreliggende, med tanke på handleplan'' - men tænk hvis hun fik tilkendt pensionen!! Det ville jo være en katastrofe, nu man ved, at så klapper kasserne og hjælpen i med det samme.....

Jeg kan godt forstå jeres frustrationer, men der skal tages rigtig godt hånd om din datter, som nu er en voksen ''utilpasset kvinde'' med en diagnose som ofte ender ud i kriminalitet af den ene og den anden slags. Specielt hvis rammerne ikke er faste og/eller korrekte.

Jeg synes de andres bud lyder fine - både med ADHD siden mm. Tror det er den vej sagen skal tages. Du må have fat i mennesker der kender din datters diagnose og véd hvilke problemer den kan give, og som har erfaringer med andre lignende (og sikkert endnu værre tilfælde), og som muligvis kan henvise til steder hvor din datter kan gå og som er udvilket specielt for piger som hende selv.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat