Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2010, 16:29   #3
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Miniature Se meddelelser
Min kontaktperson mente dog ikke, at det var udelukket at blive skaffet et fleksjob på 8-10 timer (med fravær oveni) og ville derfor forsøge at sætte dette i værk. Nogen der ved om hun evt. kan have ret, eller om hun er helt galt på den?
Hvad er satserne ca. når der er tale om fleksjob? Jeg har nemlig hørt, at det skulle stille en bedre økonomisk fremfor en førtidspension. - Og har fleksjob nogen indflydelse hvis man har en samboende? I så fald, hvilken?
Kære Miniature.

Der er ingen grænser for mange antal timer, for at man kan blive visiteret som fleksjobber. Om du vil kunne få et fleksjob med de her få antal timer, ved jeg ikke. Muligheden er der jo. Der er nogen herinde, som er i fleksjob med så få antal timer.

Man står meget bedre økonomisk, hvis man er i fleksjob. Man bevarer dog kontanthjælpen, når man bliver visiteret som fleksjobber. Finder du selv et fleksjob, hvis du blev visiteret, er det jo kun super. Så vi kan ikke fortælle, om du kan få et fleksjob eller ej. Fleksjob har ikke nogen indflydelse på, om man har nogen samboende.

Jeg vil egentligt godt bede dig om at blive i samme tråd istedet for at oprette nye tråde hver gang (om nogenlunde samme emne), for vi kan bedst svare på dine spørgsmål, når vi har din baggrundshistorie med. Håber du forstår.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat