Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2009, 19:03   #11
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Hej Steen

Man hører desværre ofte, at personer som går hen og bliver langtidssyge, som ender med flexjob eller førtidspension mister job, bolig og familie. Det er svært for mange, at takle alle de problemer det giver, at kommen gennem systemets vridemaskine.
Græsset er altid grønnere på den anden side af hegnet. Jeg har desværre endnu ikke hørt at det er den syge som forlader sin partner derimod omvendt. Vi mister også vort hus pga min mands sygdom og jobbet har længe været borte, men han slipper desværre ikke af med mig
Der findes også flere personer som mig derude, jeg dømmer ikke folk på forhånd, men svigerfar har tit besøg af en førtidspensionist, og han siger hver gang: jeg gider sku ikke arbejde, så dejligt at førtidspension findes og jeg får den ene erstatning efter den anden. Det er personer som ham, der ødelægger det for alle jer andre. (han fik førtidspension for 7 år siden).

Det er en ringe trøst, men hun var ikke værd at samle på. Den rigtige er derude, men det kan være langt imellem dem. Vi har herhjemme byttet roller, hjemmegående husfar og udearbejdende mor. Det fungerer rigtig godt og børnene nyder godt af situationen, selvom vi er nødsaget til at flytte i noget meget mindre, når vi engang har solgt.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat