Se enkelt indlæg
Gammel 18-07-2018, 19:45   #1
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Påstand om flere kommunal bestyrelser i samme kommune

Jeg har efter 10 år i Det kommunale system valgt selv, at indgive min ansøgning om Førtidspension efter paragraf 17 & 17, stk 2.

Min ansøgning blev ingivet til min sagsbehandler i Jobcentret og denne vurderede, at sagen ikke skulle foreligges Rehabiliterings teamet men overgå direkte til pensions teamet i min hjem kommune.
Sagen overgår til pensions teamet og bliver indkaldt til en samtale, hvor De stillede uddybende spørgsmål til Den forberedende del af rehabiliteringsplanen og ud fra mine svar vurderer pensions temaet, at sagen ikke! skal foreligges Rehabiliterings teamet men overgå direkte til Kommunal Bestyrelsen i kommunen.

Undervejs i forløbet sker der det, som bare ikke må ske.

Jeg får en ny sagsbehandler i pensions teamet og denne ændre min ansøgning således, at paragraf 17.stk 2 ændres til 17.stk 4.
Jeg kontakter derfor sagsbehandler(SB) for at få en forklaring og jeg får en noget underlig forklaring om, at nu skal sagen alligevel sendes i Rehabiliterings teamet for en tværfaglig vurdering.

Jeg spørg hvordan dette kan lade sig gøre, når sagen ikke har været forelagt kommunal bestyrelsen og dertil svare SB, at det skal den ikke fordi De mennesker, som Rehabiliterings teamet består af udgør Kommunal Bestyrelsen.
Det vil sige, at En sagsbehandler i Jobcenter , En sagsfaglig kordinator, En fra ydelses afdelingen, En fra Pensions teamet, En læge konsulent og En fra klinisk funktion.
Men kan det virkelig passe ???

Når jeg spørger er det fordi jeg mener, at der kun findes 1 Kommunal Bestyrelse og det ER Dem som sidder i Byrådet og afgør sager i Byrådssalen i kommunen.

Hvad mener I ?
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat