Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2017, 16:34   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ang demo d. 3 oktober på Christiansborg.

Der mødte kun ca 300 op.

I forhold til sidste år...ja så var det en kæmpe skuffelse at der ikke mødte flere op..

Jo jo det var da hyggeligt nok og tak til dem der gad møde op..

Det at demoen var blevet gemt væk bag Christiansborg...og at der ikke mødte flere op...ja jeg ved sg næsten ikke hvad jeg skal skrive...uden at komme til at lyde for negativ..

Jeg kan dog sige at det er dæleme op af bakke hvis vi skal have ændret noget som helst.

PS. Ved godt at folk kan være for syge eller bo for langt væk...det er ikke dem der skuffer...det er dem der havde muligheden for at deltage og som ikke brugte chancen..der skuffer..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat