Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2013, 17:25   #15
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hvorfor.....

startede jeg denne lille tråd?

Fordi det er for mig tydligt, hvor udviklingen er på vej hen.

Mange af Jer har endnu ikke fanget at flere områder i den sociale verden fremover overgår til Borger.dk, ATP og Udbetaling Danmark.

Alene her ser vi et skred i og devalueringen af vores retssikkerhed!

Grundet svar jeg har modtaget, der skal bruges i vores kamp for offentliggjorte sagsbehandlingsfrister, er jeg inde på Borger.dk og Udbetaling Danmark.

Her bemærker jeg at stort set samtlige sider man er inde på, findes der denne opfordring til at anmelde sine medborgere, hvis man har mistanke på socialt bedrageri.

Det nye er, som beskrevet, i begyndertråden at man kunne vedhæfte billede med som dokumentation.

Det er et faktum, at disse metoder blev også brugt i Stasi-tyskland for få år siden!

I 8 år har jeg personligt kæmpet imod direkte ulovligheder fra kommunernes side af. Som kan DOKUMENTERES på forsiden af k10.

Det er et FAKTUM at folkevalgte politikere har luftet deres tanker om at få placeret Danmarks sværeste handicappede eet sted, for derved at kunne medicinere dem således at mange socialpædagoger kunne spares væk.

Det er et FAKTUM at politikere kalder børn i situationen, der skal modtage specialundervisning for GØGEUNGE-AGTIGE

Det er et FAKTUM at KL, Kommunernes Landsforening går ud og forsvare sådanne udtalelser med undskyldninger med at det var en enlig svale. En lille smutter.

Det UNORMALE er ved at blive normalt i Danmark.

Er det den udvikling vil ønsker?

Triste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 01-01-2013 kl. 17:43.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat