Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2014, 10:12   #282
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.775
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Utroligt at vi ikke har fået en Brønderslev-sag endnu.

Kære Dansk Socialrådgiver Forening.

Som gammel fagforeningsmand og statsautoriseret flymekaniker, senere arbejdsleder for flymekanikere, med og uden statsautorisation, er det tydeligt for mig, at DS har et menneskeligt som fagligt meget stort problem.

Fordi, at Jeres medlemmer er tvunget til at udmelde alvorlige anklager i det offentlige rum, som anonym.

Hvilket dokumentere for mig, at jeg desværre har ret i mine påstande om at alle medlemmerne af DS bliver styret og presset af Jeres embedsmands ledelse.

Denne ledelse, forvaltningschefer, kommunaldirektører eller anden titel, som laver en kommunes budget og som der gøre meget for at overholdes.

Koste hvad det vil, incl ulovligheder, hvor medlemmerne af DS fører kniven og har dermed et meget stort medansvar for de ulovligheder borgerne/børn bliver udsat for.

Embedsmands ledelsen, budgetlæggerne, har desværre en økonomisk personlig interesse i at budgettet overholdes, fordi at disse embedsmænd er åremålsansatte og bunuslønnede. De skal jo videre i systemet, og helst med et godt ry, så de let kan blive ansat i den næste kommune.

Men at medlemmerne af DS er tvunget til at advare borgerne anonymt er fagforeningens problem. Her svigter DS sine medlemmer og borgerne.

http://amtsavisen.dk/randers/socialr...taber-boernene

"Som hun oplever hverdagen, er medarbejderne nu så pressede, at man er nødt til at gradbøje, hvor slemt børnene har det.

Sager rangeres efter hvem, der for eksempel er blevet slået mindst. »Nå, det barn er kun slået et par gange, så kan det vente«. Eller på mistrivsel. »Hvilket barn mistrives mest, det tager vi os af først«. Dem, der mistrives mindre, må vente, til der er tid til det. Jamen, det kan ikke være sådan. Hvis der er mistanke om, at et barn er i mistrivsel, så skal vi da kunne tage os af det,« siger hun.
"


Hvad med mit spørgsmål i forrige indlæg? Hvornår mon Ålborg kommune modtog den første anmeldelse i de 11 år, omtalte børn fik tæsk og bid?

DS I har et medansvar for ulovlighederne!

Så bliv dog statsautoriserede med ansvar over for lovgivningen!

Triste og vrede hilsner

Peter

PS. http://amtsavisen.dk/randers/socialr...ere-i-livsfare

Dermed er den tidligere fremsatte kritik og frygt for truede børns ve og vel ikke blot forstærket. Den har også med ét udviklet sig fra at være en alvorlig sag om elendigt arbejdsmiljø til en sag om børns mistrivsel, liv og helbred.

I Arbejdstilsynets rapport bekræfter ledelsen i familieafdelingen billedet af de mange opgaver men forklarer, at man har taget flere initiativer, og at »man p.t. er i gang med en oprydning.« Men det erkendes også, at det endnu ikke har haft nogen virkning.

Glem ikke de personlige økonomiske interesser, der findes, som en faktor i budgettes overholdelse!

Som kan illustreres med følgende udtalelser:

http://amtsavisen.dk/randers/uenighe...lse-og-ansatte

Ledelsen.

Jeg ved jo kun, hvad min ledelse har fortalt mig, og det er, at der ikke var sager af så alvorlig akut karakter

Hvordan kan du sige den 9. oktober, at der ikke er så alvorlige sager, når medarbejderne samme dag fortæller Arbejdstilsynet, at sager kan ligge så længe, at det kan udvikle sig livstruende for børn?


PT har 32.299 læst denne tråd

Sidst redigeret af phhmw; 03-12-2014 kl. 11:02.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat