Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2010, 15:44   #8
de4aks
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 23
Styrke: 0
de4aks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Hvis vi taler folketingsvalg så brevstemmer jeg på SF eller Enhedslisten...

Jeg er førtidspensionist efter en lang kamp... og jeg kan se hvordan nogen herinde kæmper en kamp mod vanvittige regler og kassetænkning... så stemmer på nogen der traditionelt hjælper de svage...

og kunne aldrig drømme om at stemme på Venstre, Konservesstive eller DF... for de har lavet **** nok nu... lavet et helt umenneskeligt system der koster kassen... og det der kommer ud af det er nul og nix... jo måske en masse jobkonsulentlønninger og lønninger til en masse der flytter papirbunker rundt...
Og i følge liberal alliances program er det da rendyrket harakiri at stemme på dem når man er pensionist...


...
kan godt forstå du mener det er forkert at man som pensionist vil stemme LB. men jeg går helt klart ind for at en hver må klare sig selv så godt de kan. jeg er ikke interesseret i at få en pension og så lade mit liv køre på stand by. jeg vil da kæmpe for at gøre noget for at få det bedre modsat visse andre. men jeg er helt klart enig i LB's Politik. der er også mange der har fået en pension som helt klart ikke burde havde sådan en, og det vil nok også blive ændret hvis de kom til magten. jeg er syg lige nu, og håber ikke det fortsætter resten af livet.

desuden vil Rød blok jo bare skaffe en masse gæld til landet.
de4aks er ikke logget ind