Se enkelt indlæg
Gammel 11-12-2015, 20:20   #1
Mona1234
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2015
Indlæg: 9
Styrke: 0
Mona1234 er ny på vejen
Hvordan kan man søge flexjob?

Jeg har arbejdet i butik og belastede min krop med tiden og fik mange ryg og bækken smerter.Jeg blev sygemeldt og kunne ikke komme tilbage til mit arbejde.Fik bevilliget revalidering til jeg kunne tage en uddannelse.Started med 37 timer om ugen men med tiden kom jeg ned i timer på grund af jeg havde mange smerter og fik gennem special læge og fysioterapi sagt jeg havde kroniske smerter som jeg skulle leve med resten af mit liv og ikke skulle overbelaste mig selv.
Jeg har været glad for min uddannelse og vil gerne arbejde.
Nu efter 5år er jeg ved at være færdig og jeg arbejder 12 timer om ugen på mit lære sted.Der blev påpeget til mig at når tiden nærmer sig så skulle jeg ind i noget flexordning.Har fået ny sags behandler nu og hun siger jeg færdig til februar så skulle jeg bare søge kontant hjælp men som jeg er altid har været medlem af en fagforeninger vil jeg benytte dem.vil Er frustreret over at kommunen ved at jeg ikke kan holde til et fuldtids arbejde.Og jeg bliver videre sendt til min fagforening som vil forvente 37 på fuldtid og på deltid 30timer.
Hvordan skal jeg forholde mig hvis jeg gerne vil få bevilliget flexjob?

Sidst redigeret af Mona1234; 11-12-2015 kl. 20:25.
Mona1234 er ikke logget ind   Besvar med citat