Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2008, 11:46   #31
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Kære Birdie56
Først lige et til at lindre lidt på anstrengelsen med at fortælle os det her.
Din sagsbehandler har vist spist søm, fordi jeg mener hvad den motorsagkyndige noterer er ment som en betingelse for at Du kan føre bilen og dermed et krav fra rigspolitiet.
Jeg kender desværre ikke så meget til dette, men normalt har en sagsbehandler da ikke bemyndigelse til at tilsidesætte den slags krav, jeg ville prøve at kontakte www.duhk.dk omkring dette, det er en uvildig konsulentordning som er gratis at bruge, og de kan sandsynligvis give klart svar og måske henvise til nøjagtigere forskrifter. Det kan så give dig en basis for en klage.
Jeg håber virkleig det kan lade sig gøre Du får alle hjælpemidler Du kan have gavn af, fordi det er noget møg at bo på landet og ikke have eget transportmiddel. Tidligere i mit liv har jeg selv været med til at opbygge invalidebiler og jeg ved fra de kunder , hvor stor en lettelse og glæde det er at få den udleveret. Det kunne jeg godt unde Dig med dine problemer, så måtte hellere et par ministre på budcykel eller tandem, der er nok af dem der kunne trænge til kommunal tvangsbehandling af vægt for at mindske sygdomsrisiko Så kunne de smage egen medicin....

Et sidste herfra, og så håber jeg Du får en god weekend

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat