Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2018, 00:15   #8
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Hold da kæft, hvor jeg afskyr Københavns kommune. At forlange at en så syg person, som dig skal hitte rundt i diverse sagsakter, og desuden søge igen og igen om pension er direkte tortur. Samtlige undersøgelser og lægeerklæringer viser jo at du er meget syg og dette uanset årsag.
De personager er bødler og det skriver jeg uden at blinke. Styrelser mig her og der. Rend mig. De er udset og ansat til at nedbryde mennesker og hvis der er en satan, så håber jeg de ender i helvede. Grove og utiltalende udsagn herfra,men jeg står ved det.
Der er utallige beviser på rundt omkring i andre lande hvordan man har og stadig ydmyger mennesker i slogannet: Det er nødvendighedens politik.
Nej, det siges der ikke i Dk direkte til syge, og man afliver ikke folk hurtigt og effektivt, men så gradvist, at det jo kan skyldes alle mulige andre årsager. Intet kan bevises og der er masser af sæbe ved samtlige håndvaske.
Jeg håber dog at du er en af de , der trækker en kupon med 7 rigtige.
Mød op, men ikke uden en bisidder og lad vedkommende kæfte op. Det gjorde jeg ikke selv med mødet med, Marianne Pedersen, som jeg aldrig glemmer. Hun opførte sig som en enevældig Napoleon, og havde forinden tydeligt introduceret sine proselytter, herunder læge at agere papegøjer.

Sidst redigeret af vasen; 19-05-2018 kl. 00:24. Årsag: slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat