Emner: Mere syg
Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2008, 23:17   #6
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej igen

Jeg har også været i praktik (arbejdsprøvning) på kontor dengang, inden jeg blev godkendt som fleksjobber. Selv døjer jeg med ryggen efter at have brækket ryggen. Mit skånehensyn i jobbet på kontor er, at jeg skal have et afvekslende job, dvs. jeg skal ikke have stillesiddende arbejde, heller ikke et meget stående arbejde. Jeg går ofte ud til printeren, går hen til andre kollegaer eller henter sager. Det gør, at jeg ikke får siddet alt for meget i lang tid ad gangen. Når jeg mærker, at jeg har brug for at rejse mig og gå en tur, gør jeg det. Laver nogengange også nakkeøvelser.

Har man i dine sidste arbejdsprøvninger fundet ud af, hvilke skånehensyn der skal være?
Hvis det ikke duer at arbejde på kontor, burde man finde et alternativt job, som kan have din interesse og samtidig kan tage hensyn til dit helbred.
Synes bare din læge burde hjælpe dig lidt på vej, hvis han støtter dig i, at visse jobfunktioner ikke passer så godt til dig.

Kom til at tænke på dagbog... Nogen herinde har prøvet at skrive en dagbog over, hvordan dagene er gået. Hvis du laver sådan en dagbog, kunne du måske senere fortælle det til sagsbehandleren eller lægen om, hvordan du har det, når de læser din dagbog. Blot en idé...

- Curls
curls er ikke logget ind   Besvar med citat