Se enkelt indlæg
Gammel 22-05-2010, 12:45   #10
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
Puha din stakkel...
Kender dig ikke,men føler med dig

Hvor er du bare sej/god til at sætte ord på dine tanker....dette tror jeg kan blive din "redning"...

Jeg har desværre ikke nogen kur,jeg kan fortælle dig om,dine indslag rør´ mig bare...

Jeg har selv "kun" fysiske problemer,og har døjet en del med at blive venner med min krop.....jeg skælder og bander over alle de ting den begrænser mig i at gøre...

Nu prøver jeg at blive gode venner med den,og pleje den(som den har brug for)...forkæle den med lækkert fodbad og pink neglelak

Det jeg prøver at fortælle,er at det er vigtigt,at vi ikke taler negativt til os selv....prøver at leve efter,at jeg ikke må sige "grimme" ting til mig selv....
Tænker at jeg ikke må sige ting til mig selv,som jeg ikke ville sige til andre..

Altså,du du´r da helle ikke til en skid...du blegfed...skvat...tag dig sammen...hold kæft et ****e liv.....alle de dumme ting jeg kan finde på at dunke mig selv i skalden med...

Sååååå,nu jeg officialt venner med mig selv

Håber at du snart finder ro,og kan begynde at leve dit liv

Som sagt har jeg ikke så meget forstand på det psykiske,men måske du skulle prøve at blive gode venner med dig selv....det faktisk super fedt,at der ikke er "en idiot" (læs:mig selv) der konstant prøver at pille mig ned.

Ønsker dig alt godt her i livet og sender en hel palle med lækker energi til dig

Hilsen fillemusen
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat