Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2014, 22:29   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Håber godt nok du får ret, ville ønske og give min højre arm for at de ville tage min sag op nu, men omvendt tør jeg heller ikke at "miste" 2 år hvis de skulle ændre mening :-/ det er så hårdt psykisk at gå hvor jeg går.. Kan jeg mon spørge om min sag kan gå om? Eller vil jeg skyde mig selv i foden? Lægen har lige skrevet, at mit helbred er forværret...
Først....jeg kan sagtens forstå din frygt...jeg havde det selv stramt over at min pension skulle revurderes...

Her efter den er blevet revurderet i 2013...ja der ved jeg at man faktisk ikke nogen grund til frygt...

Ens helbred SKAL være blevet VÆSENTLIGT bedre før de overhovedet overvejer om der skal ske en ændring...

Har man ikke fået det væsentligt bedre ja så vil kommunen bare bede om en lægeerklæring eller det hedder vist nok en statuserklæring...og personligt skulle jeg lige op og have opdateret min ressourceprofil bare ved en simpel samtale...

Når så din læge skriver at der ikke er sket nogen bedring...ja så vil de afgøre at du forsat er berettiget til din pension..

Hvis man vender den om....og man faktisk havde fået det væsentligt bedre....ja så ville det jo være en befrielse at kunne slippe for den pension...for så ville man jo have det så godt at man kunne arbejde og på den måde have en chance for at kunne tjene sine penge...evt i et fleksjob...personligt ville jeg hellere arbejde end at bare få min pension..

Men kommunerne giver ikke bare de her pensioner ud til hvem som helst....og de har været rimelige sikker på at du var berettiget til din pension da du fik den....

Alle jeg kender og har hørt om...ja de har fået deres pension varigt efter denne revurdering...og det har de netop fordi de ikke har fået det bedre...og at den berettigelse de havde da de fik deres pension...ja den stadig er der...

Jeg ved godt at jeg ikke kan få dig til at bare slappe af 100 %...men jeg håber da at du bare kan slappe lidt mere af....

Husk at hvis du går rundt og er alt for nervøs ja så går det ud over dit helbred yderligt...og det fortjener ingen...

Så hver gang du tænker på det her revurdering...ja så bør du lave et eller andet der kan få dine tanker hen på noget andet...således at det ikke påvirker dit helbred yderligt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat